Aankomst Jimberan

18 juni 2016 - Jimbaran, Indonesie, Indonesië

Donderdag 16 juni zo rond 13 uur in het hotel aangekomen. Na een welkomstdrankjes te horen gekregen dat we een gratis upgrade kregen naar een luxere suite. We zitten nu naast de presidentiële suite, die niet bezet is. Uit de grap zei ik al dat we die ook prima vonden;)

De afgelopen dagen de omgeving een beetje verkend. Verplicht naar het Benidorm van bali gegaan (kuta) omdat Michael het belangrijkste vergeten was in te pakken ( zwembroek) heerlijk op vrijdag op het strand van Jimberan geweest en tijdens de zonsondergang op het strand wat gegeten. Vandaag hebben we een dagje bij het hotel zelf doorgebracht en een heerlijke massage en srub ondergaan van zo'n 2,5 uur. Straks het diner ook in het hotel zelf ondergaan, volgens de kaart liegt dat er niet om. Het weer is hier trouwens wat onbestendig voor de tijd van het jaar. Normaal is dit een droge en warme tijd. Warm is het zeer zeker, ca 31 graden maar we hebben toch al best wat buitjes gezien en gehoord, ook flinke onweersbuien. Dat is dan wel weer zo voorbij trouwens maar het wordt er wel heel vochtig van. Hopelijk trekken deze onbestendige perioden snel voorbij.

We gaan zoals het nu lijkt as maandag onze eerste trip met buddy doen, we hebben hem gevraagd om een leuk programma samen te stellen voor het zuidelijke deel van bali.  Verder gaat het prima met ons, we worden echt door iedereen ontzettend verwend hier, de mensen zijn bij het overdreven af vriendelijk (zo zijn ze hier allemaal) en de omgeving waar we nu zitten is prachtig groen en vanuit onze kamer zien we in de verte de baai van Jimberan liggen.

1. Anja van Otterloo:
    18 juni 2016
    Lieve Michael en Carolina,
    Wat leuk om zo met jullie mee te lezen vanuit Bali. Het ziet er ook echt prachtig uit op de foto's, geen straf om daar zo te vertoeven. Wel een hele reis geweest om er te komen maar gelukkig duurt het nog een hele poos voordat jullie weer huiswaarts keren. Eerst genoeg reisverhalen verzamelen.
    Haha die michael, zijn zwembroek vergeten, hij wilde vast en zeker gewoon een nieuwe zwembroek hebben, een hele flitse zeker met zon doorlatende stof zodat hij helemaal bruin wordt:))). Wij verwachten wel een foto online :).

Wij komen ook al een beetje in vakantie stemming. Hebben onze caravan afgelopen week opgehaald dus voor kan de voorpret ook al een beetje beginnen. Nu nog even wachten op het zomerweer in nederland. Maar dat schijnt wel beter te worden heb ik begrepen. Vandaag naar groningen geweest en nog wat kleding ed. gekocht voor de vakantie.Net op tijd weer richting huis want het begon behoorlijk te regenen. Zijn hier haast ook tropische buien.

Eet smakelijk voor straks, wij zijn alweer een stapje verder in de dag .
    Geniet er samen van, dikke kus van de otterlootjes xxxx
  2. Pap en mam:
    20 juni 2016
    Even een vraag is mijn berichtje ook aan gekomen Ik zie hem niet terug. Maar in iedergeval ziet het er goed uit .
    daar kun jullie het wel uit houden denk ik en ik hoop dat jullie dan ook een leuke dag zullen hebben maandag.kijk wel goed uit hé kijk uit naar jullie volgende berichtje veel plezier knuffels van pap en mam
  3. Pap en mam:
    22 juni 2016
    Hallo kids hoe gaat het met jullie. Bij ons is het nu 6uur etend tijd ,terwijl julli naar bed gaan. Gaat alles een beetje naar de zin? En wordt het weer al wat beter ik hoop van wel ,het is hier al weer 27graden mij al weer te warm Als ik het goed heb gaan jullie morgen verder naar het volgende hotel wij wensen jullie al vast een goede reis verder en hopen gauw weer iets van jullie te horen liefs van pap en mam.