Op doorreis naar deel 3: Pekutatan

2 juli 2016 - Pekutatan, Indonesië

na een heerlijke week in Ubud is het per 1 juli tijd om op doorreis te gaan richting Pekutatan, west bali. Hier vind je een prachtige zee voor golfsurfers, zoals ons

Tijdens de reis, die niet zo heel ver is maar veel oponthoud heeft besloten om er maar een dagtrip van te maken. Onderweg hebben we 2 tempels bezocht: Taman Ayun Tempel (Unesco) en de Ulun Danur Tempel, ook wel de Bratan tempel genoemd, deze ligt namelijk in het Bratan meer. Prachtige tempels om te zien. Vervolgens nog langs de bekendste rijstvelden van Bali gegaan, Jatiluwih Ricefields. Wat een prachtige rijstvelden. Helaas waren de meeste net geoogst waardoor het niet optimaal groen was, maar desondanks waren wij ervan onder de indruk. In de namiddag aangekomen in Pekutatan alwaar we 5 dagen zullen blijven. Het is een klein resort met 10 villa's.

In eerste instantie hadden we een beachvilla met zeezicht geboekt, maar we hebben een upgrade gedaan naar de Kelapa Residence. Een prachtige familievilla met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een prachtige privatepool van 20 meter met uitzicht op de Indische oceaan. Michael en ik hebben gelukkig onze mobiel bij de hand, wel zo handig voor als we elkaar zoeken .

Vandaag een overheerlijke massage gehad op ons dakterras. Met het geluid van de bulderende zee ben je zo vertrokken. Het weer is eindelijk maar toch ook wat aan het stabiliseren. We zouden in de droge periode zitten, nou de afgelopen dagen hebben we veel water naar beneden zien vallen. We kijken dus maar niet meer naar de voorspellingen en zien wel wat de dag brengt. Vandaag hebben we in ieder geval iets aan ons bleke snoetje kunnen doen.