Voorbereiding vakantie

20 juni 2017

aanstaande zondag 25 juni is het zover en maken we ons op voor onze vlucht van Amsterdam naar Thailand. We zullen vertrekken om 21.50 uur en vliegen met Emirates, eerst ca 6 uur naar Dubai, daar een korte onderbreking van ca 4 uur en dan nog de laatste vlucht naar Phuket wat ook ca 6 uur vliegen is. Wanneer we aankomen zullen we nog ongeveer 1,5 uur met de bus rijden naar Khao Lak. Dit ligt ten noorden van Phuket en ligt aan de Andaman zee. De periode dat wij hier verblijven kan het regenachtig zijn, dit zijn dan voornamelijk korte en heftige buien met een constante temperatuur van ca. 32 graden. Tropisch warm dus. We hebben gekozen voor het Bangsak Merlin Hotel, niet te verwarren met het Merlin Hotel. Dit is wel onderdeel van de hotelketen maar ligt verderop en is al wat ouder. Ons hotel is in het voorjaar geopend en nagenoeg klaar. Ze zijn nog op het terrein aan het bouwen met privé bungalows met private Pools die naar verwachting in november worden opgeleverd. Onze plannen voor deze vakantie zijn lekker relaxen afgewisseld met mooie tours maken. Vanuit Khao Lak zijn er diverse mogelijkheden. We gaan in deze blog jullie op de hoogte houden van onze avonturen in Thailand

1. Pap en mam:
    20 juni 2017
    Leuk dat je weer een blog bij houd en wij vitureel mee mogen reizen wensen jullie natuurlijk een fantastische reis en alle goeds .nog bedankt voor de vlucht gegevens.liefs pap en mam oldenburger
  2. Elly:
    21 juni 2017
    Hallo Michael en Carolina,

George en ik wensen jullie een hele fijne vakantie. Lekker uitrusten en genieten van het warme klimaat, gecombineerd met leuke tripjes maken en mooie dingen zien. Heerlijk! Gaat vast goedkomen.

Groetjes,
    Elly
  3. Pap en mam:
    26 juni 2017
    Hallo lieve kids blij dat jullie weer heel huidszijn aan gekomen.en nu aan jullie lang verwachte vakantie kunnen beginnen. We hopen dat jullie er goed van kúnnen genieten.Wij wensen jullie een hele fijne tijd .tot horens op wat voor manier dan ook.liefs van ons