Vervolg vakantie thailand

11 juli 2017 - Thailand, Thailand

Tot nu toe hebben we best een relaxte vakantie. Doen niet zoveel excursies als we van tevoren hadden bedacht. Dat komt mede doordat er een groot aantal trips ivm de woeste zee nu niet mogelijk zijn in deze moesontijd. We wilden eerst nog van alles doen maar Phuket is iets waar we al eens geweest zijn en het uiteindelijk ook weer op siteseeing uitkomt en shoppen en om daar nu 2 uur voor te rijden, dat vonden we een beetje zonde, dan dus maar lekker over het strand banjeren en af en toe een massage nemen en zwemmen en boekje lezen, ook niet vervelend. We zijn maandag 3 juli op excursie geweest naar o.a. Een grote waterval, eerst een stukje door de jungle wandelen tussen apengeluiden en dan als je wilt een duik nemen in de waterval. Vervolgens gingen we naar een hotspring, nou dat was echt hot, dit bronwater was zeker een graad of 50, dus als je het al niet warm hebt dan krijg je het wel. Lekker rustig ook hier want we waren de enige

Na de hotspring gingen we naar little amazone waar we jullie een filmpje van hadden toegestuurd, prachtige natuur met boomwortelen als dikke ronde kluiten, zag er best een beetje fantasy achtig uit. Ook slangen gezien, die gelukkig lagen te slapen. Helaas ook hier alleen apen gehoord maar niet gezien. Na dit trapje doorgereden naar een tempel met pracht en praal, tja das best leuk om te zien hoor, maar we hebben inmiddels al zoveel tempels gezien, dat je er niet meer zo van onder de indruk bent. Uiteindelijk via lost zone, een dorpje in oude historie die je het gevoel geeft alsof je in China bent weer teruggereden naar het hotel om te gaan lunchen bij happy beach. Er was daarna gelukkig nog even tijd om een verfrissende duik in het zwembad te nemen.

1. Pap en mam:
    11 juli 2017
    Zo wat een wereld reizigers. Straks met grote verhalen weer naar huis. Nog een paar dagen genieten en dan weer naar de harde werkelijkheid. En weer 24uur reizen voor jullie ons weer kunnen zien .nog veel plezier en tot gauw.