Vertrek

12 juli 2016 - Legian, Indonesië

op het moment dat we ons laatste bericht schrijven zitten we te wachten in de lobby van het Ananta Legian Hotel in Legian. We hebben hier nog de afgelopen dagen heerlijk rondgedwaald. Veel op het strand geweest en met veel verwondering de surfers aanschouwt. Tjonge zeg dat is niet gemakkelijk. De zee was behoorlijk ruig en het zal niet gemakkelijk zijn om die te bedwingen. We hebben ook drie keer meegemaakt dat er mensen uit de zee gered zijn. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden met name door de locale en surfleraren. We zijn blij met de laatste switch die we hebben gemaakt met name omdat het hier veel gezelliger is. Veel mensen en leuke restaurants en winkeltjes. Gisteren besteedt aan het inkopen van souvenirs, ook een hele marathon waar je veel vocht verliest. Nu maar hopen dat ze in de smaak vallen. Over een kwartiertje worden we opgehaald voor ons transport naar Denpasar en vroeg in de avond zullen we eerst naar Singapore vliegen en dan op doorreis naar Amsterdam. Op dit moment zijn ze erg verdrietig hier want het begint zojuist te regenen. Nu op naar een behouden en veilige vlucht. We kijken terug op een prachtige reis en hopen dat jullie door deze blog een beetje mee hebben kunnen genieten van ons avontuur. Nu op naar degene van wie we zielsveel houden en blij zullen zijn als we weer heelhuids thuis arriveren. Dikke kus xxx Michael en Carolina

1. Anneke:
    2 augustus 2016
    He lieve Carolina en Michael,

wat een prachtige foto's! Dat het een prachtige reis is geweest straalt er vanaf. Leuk om ze alvast een beeld te krijgen. Wim ik en de jongens vertrekken over een paar dagen. Na onze vakantie kom ik even koffie bij je drinken, lijkt mij geweldig leuk om ervaringen uit te wisselen.

Tot later!
    Anneke